Ben de hiçbir şekilde ne kabızlık ne ıkınma ne yanma ne kan hiçbir belirti yokken bir anda 2 dış hemoroid oluştu 2 3 gün yediklerime dikkat etsem de ağrı acı geçmedi hemen genel cerraha gittim gerekli kremleri verdi şu an çok iyiyim bence zaman kaybetmeden doktora görünün derim