minikmucizemaras YesimCan ben ilk 3 ayda boyadim son haftalarimdaydim 2 gün öncede boyadim bi skinti olmadi doktorum izin vermisti:) loreal markasi kullaniyorum genelde benim saca en iyi sonuc veren marka
Melekfnd YesimCan benim kuaförüm kesinlikle sakıncalı olduğunu söyledi en doğalin içinde bile bilmem ne kadar kimyasal var diyor,hatta ben eşimin saçını bile boyamadim dedi...