Meloo35 Kaçıncı haftada hissettiniz 17.haftadayım çok hafif ara sıra pıt pıt diye bir şey hissediyorum ama gazmı değil mi ayırt edemiyorum
arirangg Meloo35 Canım kaçıncı gebeliğin? İlklerde daha geç hissedilir diyorlar. Ben de 17. Haftadayım henüz hiçbir şey hissetmedim. Ama 2 ya da 3. Gebeliği olanlar bu haftalarda hissediyormuş