Bende oldu ama hastaneye yatma durumu değil serum aldım her hafta hala devam ediyor 6 7 kere aşırı yoğun şekilde kustum hep 6 kilo verdim serum içiN damarlarımı zor buluyorlardı sanırım hastaneye yatma içiN günde 10 ve üzeri kusma olması gerekiyor ben ne yesem içsem kustum su bile içemiyorum hasret kaldım yudum yudum anca dün daha doktora söyledim eskisi kadar kusma yok 2 3 en fazla ama bulantı hiç geçmiyor diye özellikle sabahları bulantı olmaz artık dedi yolda dönüşte 3 kere kustum 4. Haftadan beri kusuyorum 14. Haftadayım hala geçmedi