Gmz5560 Kızlar ilk gebeliginizde bebişinizin hareketlerini ne zaman hissettiniz 17 haftalık olduk hissedemedim ama ultrasonda yerinde durmuyor sıpa 😀😀
Sevval0308 Gmz5560 canım bizde 17+1 iz yaramaz kızımla elhamdülillah. Rabbim öncelikle tamamını erdirsin hepimizi 😍 benimki de afedersin götü başı ayrı oynuyor ultrasonda :) ama ben 16. Haftadandir kasiklarimda ve göbek deliğinin yanında böyle tekme gibi değilde bı seyirme kayma gibi ama kısa süreli canimi acıtan birşeyler hissediyorum net olarak bebektir diyemiyorum tabi ama böyle bir şey var :)
Mebk Gmz5560 20. Haftadan sonra hissetmeye başlamıştım şimdi 2.hamileligim 17.haftadayim yine birşey hissetmiyorum doktorum erken daha 20 den sonra hissedersin dedi
minikmucizemmmmmm Gmz5560 ilk 17de hissettim sonra hiç olmadı şimdi 20 haftalık olduk. Geçen hafta bugüne kadar daha fazla hissettim. Ama 24e kadar hissetmemek normalmiş
Simay13 İlk gebeligim 9 sene sene önce 😁 hatırlamıyorum. İkinciye gebeyim. 21+4 günlük. 13. Haftanın sonunda hissettim nadir nadir pıt pıt gibi segirme gibi. 15 haftalıkken daha net oldu. 19.da şiddeti arttı. Şuan içerde diski bar kurmuş durumda. 😆
Sevval0308 Gmz5560 yok ben bağırsak hareketlerimi ayırt ediyorum 😂 o gumletiyor insanı afsfsfs. Bu daha çok böyle sizlama kayma tarzında amann ne desek boş hayırlısıyla sağlıklı olsunlar da illa hissedeceğim rabbimin izniyle 😍
Simay13 Gmz5560 herkeste ayrı işte. 30.unda hisseden dahi duydum. Aslında önemli olan bebeğin sağlığı. Utrasyonda hareketli ise sorun değil. Elbet hissedecek bir anne bebeğinin hareketini. Ama sabırsız oluyoruz işte.
Kiymetyildiz Haftamdayım bazen pıt pıt atıyormuş gibi özellikle sabahları atıyo sanki. Bu hissettiğim ne acaba çok merak ediyorum 😅 yüz üstü uyuya kalmışım pıt pıt olmasına uyandım bi keresinde resmen