28 haftalık erkek bebeğe gebeyim. Bebeğin en hareketli olması gereken dönemler diye biliyorum. Ancak genel olarak fazla hareketli değil, hissetmeye başladığım zamandan beri böyle. Karnıma küçük dokunuşlarla hareket etmesini sağlamaya çalışıyorum ancak çok etkili olmuyor. Sizin bebişler nasıl? Sakin bi bebek mi olacak acaba?