Merhaba kızlar 36+4üm. Özellikle bugün çok yaşadım bu durumu. Bebek birden sağ tarafımda toplanıyor bildiğiniz top gibi oluyor ve orası semsert oluyor. 5-10 dk sonra yumuşuyor o bölge. Kasılma dediğimiz şey bu mu? Ve bu normal mi yoksa doğum habercisi mi? İlk gebeliğim pek bilgim yok kusura bakmayın..