Arkadaşlar 18 haftalık hamileyim ve lavobada idrarımı yaptıktan sonra afedersiniz taharetlendikten sonra peçetede küçücük kan gördüm bir kaç kez daha sildim vajinamın ordan kan bulaşmadı üst tarafa doğru sildim tekrar kan bulaştı acaba yara vs vardı o mu kanadı bilemiyorum bir kaç kez daha lavaboya girdim bir daha olmadı ama çok tedirgin oldum sizce acile gitmeli miyim. Yarın kontrolüm var beklemelimiyim