Gozde29 Kızlar 4 haftalık hamileyim normalde tansiyonum hep yüksek olur bugünde olctugumxde 15 8 çıktı yaşayan var mı
Ozgekuzey17 Gozde29 mutlaka doktorunuzla paylaşın , olsukça riskli takip öneriliyor ve gerekli görülürse ilaca başlanılıyor.