Ezgikalkan Selam kizlar transferimin 6. Günü ve beta 39,03 cikti bugun.aranizda transfer yapip heyacanla bekleyen varmi?
Ebruuuu16 Bende 5. Günü dayanamayıp yamıştım 24 çıkmıştı 🥰 Gözün aydın canm Rabbim saglıcakla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲