Arkadaşlar lanet olsun şu illeti bırakamadım transferden sonra 2 gün içmedim sonra krizler gelmeye başladı şimdi günde 2 tane içiyorum aranızda içen varmı içipte tutan? Biliyorum vicdan azabı cekiyorum ama stres de yapmak istemiyorum çok kötüyüm bilmyorum napcgmi 😭