Withaysa Tahminde bulunan herkese teşekkür ediyoruum 🥰 hemen başka bir fotoğraf ile cevap veriyorum 😇 @3kuzuAnnesiyim bilmişti 😘 Bebeğim erkek 👶
3kuzuAnnesiyim Withaysa hayırlı olsun darısı basıma banada dua et;) 2 kızım var ve bu fotoyu gormek isitiorum artık
kabakci-ayseeee Withaysa bende erkeğe benzetmistimm hayırlısıyla doğmayı nasip etsin Rabbım kaç haftalik suan
kabakci-ayseeee 3kuzuAnnesiyim benimde iki kızım var canım Rabbım gönlümüze göre versin inşallah benim 7 haftalik ultrason resmine kız demiştin bi daha ki ultrasonuda aticam inşallah 🥰
3kuzuAnnesiyim kabakci-ayseeee 7 hafta cok küçük 11 den sonra olanı atarsın inşalla Allah ikimizinde gönlüne göre versin
kabakci-ayseeee 3kuzuAnnesiyim amin canım inşallah 11 haftalik olunca yine atarım hislerine güveniyorum senin