symabskrt Bebismucize bende daha önce Meryem hanımda takipliydim ücret çok olunca zamlardan dolayı biraktim malesef benim birde ikiz gebelik 13 bin dediler adatiptayken fotoğraf dahil değil oda 2 buçuk bin demişlerdi şuan medara geçmiş galiba fiyatlar gene yüksek hastaneye göre özel olduklari için
Bebismucize symabskrt maalesef bütün hastanelerin fiyatları çok yüksek, keşke biraz daha uygun olsa 😒
Zeyneppp7 Gizomi Ertan zan a gidin . Beni birinci doğumunu Tokat’ta yaptrmisti. Şuan mardindeyim keşke Ertan hocam burada olsada ona gitsem🤗
Aslbal17 Ben de bugün kontrole gittim Tuba Düzcan hanımda takipliyim. 33+4 üm. Medar da doğum yaptırıyor. Ücreti 10.500 dedi her iki doğum için de . Ekstradan bir günden fazla hastanede kalınırsa gecesi 1500 ve fotoğraf çekimi oda süsleme dahil değil dedi.
FatmaKara Bende geyvedeyim kadın doğuma gidiyorum 1ay sonra özele başlayacağım Aslıhan Kal Kaymaz hanıma inşallah 🙏🏻
Nazlikrks Gizomi banada bir yardımcı olun kızlar sakaryaya yeni taşındım 5-6 ay oldu 2.cocuguma hamileyim şuan 8 haftalık ilk muayenemi araştırmada serdar çimende oldum memnun kaldım aslında herkes hastane içinde çok iyi dedi dogumuda orda yapmayı düşünüyorum ama endişeliyim
Gizomi Nazlikrks ben özele gidiyorum, tüp bebekle hamile kaldığım için tek bir doktorla ilerlemek istedim. Ama eğitim araştırmada doğum yapan 2-3 arkadaşım var hepsi de memnun kaldılar :)
susis Gizomi 31. haftadayım. Başından beri Medar’a Musa Bey’e gidiyorum ve çok memnunum ☺️ fiyat bilgisi daha almadım maalesef
Gizomi Oneyou23 Meryem Kumbaşlı doktorum. Yeri de Serdivan avm karşısı hemen Mado ile yanyana. İsmi de ‘İMK KLİNİK’