Benim bebeğim de bugün tam 17 haftalık oldu doğum temmuzun ortasına doğru inşallah ☺️
2 kere cinsiyet öğrenmek istedik ikisinde de göstermedi bacaklarını sıkı sıkı kapatıp bir de kordonunu o kısma sıkıştırmış🤭 Saklayan bebek kız olur diyorlar, hayırlısı neyse o olsun tabi ki🥰