Merhabalar 20 haftalık hamileyim dün arabada seyahat ederken oturur pozisyonda içimde bir kıpırtı oldu çok şaşırdım ama çok güzel bir histi ama elimi karnıma koyunca dışardan elime hissedemedim. Sonra sanki vajina da dönme gerilme gibi hissettim. Ben sanıyorum yukarıda olmalı ancak aşağıda hissetmem normal mi sizce?