Hanımlar merhaba ilk doğum yaptığımda sütüm çoktu fakat erken doğum yaptım bebeğim küvezde emziremedim küçüktü ememiyordu hep sağdım ama sütüm git gide azaldı birazda üzüntüden tabi ne yaptıysam çoğaltamıyorum tahin helvası tahin pekmez rezene kimyon ısırgan çayı kompostolar damlalar maltlar hummana ve diğer stil tee çaylar asla işe yaramadı aynı durumu yaşayıp farklı bir önerisi olan var mı acaba ? Tamamen kesilmekten korkuyorum 🥲