Ayse001000 iyide daha erken yanı donmesi ıcın ben hatrlıyorum ılk kızımda 33 muydu 35 mıydı hıssetmsıtm bı farklılık olmustu randevum vardı donmus dedı doktor ozmna 29 ıcın cok erken yorum yapmıs bence benm benmkı nals blmıyorum sezeryan ya ondan soylemıyo dur farketmz dye