Haticepkr01 Kızlar selamm 🌸 29+3 deyiz ve çok fena akşam yemeğinden sonra mide yanması oluyor yemekle alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü bugün yemek öncesi de oldu arkasına istifra ediyorum bu durumu yaşayan varmı? Varsa önerileriniz neler
Gamzecem Haticepkr01 21. Haftadayiz 20. Haftada başladı benimde bugün doktoruma sordum Bebek büyüdüğü için yukarıya çıkıyor baskı yaptığı için oluyor normal dedi reflü dedi yediklerine de dikkat et dedi
Mrvkrpnr Haticepkr01 benim ilk ilk hafta başladı hala devam ediyor dayanamadigim için ilaç yazdılar 2 gündür kullaniyorum sizde doktorunuza danışabilirsiniz süt soda muz işe yaramıyor artik
[silindi] Haticepkr01 muz soguk süt beyaz leblebi tuzlu çubuk kraker yeşil elma vs vs Ama artık hiçbiri geçirmiyor rennie surup kullanıyorum oda kısa bi süre geçiriyor susuyorum su bile içemiyorum mide yanmamdan 🤦🏻♀️32+5 olduk
Maviboncuk52 Haticepkr01 bende de oluyordu yağlı baharatlı acı yiyeceklerden kaçındım yatmadan 3 saat önce son yemeğimi yedim midem yanmaya başladığında elma tükettim elma çok iyi geliyor yeterli gelmediği zamanlarda gaviscon şurup vermişti doktorum onu içtim
sedamrt123 Bir cay kaşığı karbonat yut üzerine bi bardak su iç çok rahatlatıyor benimde aynı azıcık bişey yesem maf oluyorum 29+5 oldum bende