aslinda bende devlet ve özel takipliydim ilk kızımda. Doğum zamanı özele gidicektim.ama ssanciya dayanamam da sezeryan isterim diye devlete gittik. Evet dogumhaneye girişte tlfn dahi almiyolar, kimse giremiyor.ebeler var stajyer hemşireler var,hasta bakicilar var.yanliz değildim yani.yanimda bir tane Suriyeli kadın sancı cekiyodu.zaten onu hemen doğuma aldılar. Lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım,egzersiz yaptım yani o an korkmadım. Kendi sancımdi zaten,bir saat sonra sıklasmaya başladı.ebeleri çağırdım baktılar doğuma aldılar,doktor da gelip gidip bilgi aliyodu..hersey güzeldi.Allah razı olsun azarlamadilar güzel güzel konustular,bende onları zorlamadim ne dedilerse yaptım ve herşey yolunda ilerledi..dogumdan cikarken kızımı da kucağıma verdiler odaya aldılar.oda küçüktü iki kisilikti.kaynanamla koltukta uyudu.ama zaten gece yattık sabah çıkardılar. İkinci de ozelw giderim diyodum ama şuan fiyatlar uçmuş bakalım hayirlisi :)daha 11 haftalik