SehzadeAnnesi Merhaba anneler ben 20+haftalik hamileyim oglumu yikarken ayagim kaydi ve karnima darbe aldim icten biraz agri var dıştan da bi aci hissi korkuyorum acaba bisey olur mu daha demin yasandi bu olay doktora gitsem mi onerilerinizi bekliyorum
AyFa1608 mysweetbabyy canım sen geçen şeker cihazı soruyordun aldın mı ? Ne kullanıyorsun şu an memnun musun ? Bende alıcam da sanırım en iyisi optima görünüyor şimdi
mysweetbabyy AyFa1608 aldim cnm en iyisi contour plus hastanelerde bile bu kullaniliyormus eczacida piyasada en doğrusunu ölçen cihazın bu olduğunu söyledi contoru plus aldim