4.hamileligim oldugu icin biraz deneyimlerimi yaziyim ben ilk hamileligimde bebeyagi sürdüm hiç 1 tane bile çatlak olmadi 14 kilo almistim.ikinci hamilelikte azda olsa kullandim yine catlamadi.3.ve 4.hamilelikte amaaaan onunlami ugrasicam dedim hiç sürmedim yine catlamadim 🤣🤣 suan 36.haftadayim 7 kilo aldim çatlak yok.diyecegim o ki teşekkürler genlerim 😘