Neslyy Merhaba güzel anneler. 30+1 günlük olduk kızımla ama son bir kaç gündür karnım çok sık sertleşiyor bir yerde toplanıyor oturuyorken olursa kendimi topluyorum yatış pozisyonu alıyorum ayaktayken olursa yürümemi bile zorlaştırıyor. Tecrübeli anneler bu haftalarda olması normal midir? Bir de bazen sanki karnımı bir yere vurmuş gibi acıyor elimi sürdüğümde kısacaa neler oluyor kızlaaar🙄😅
Ummi Neslyy kasilma canm dogum yaklastkca dha cok olur cocuk kendini doguma hazırlıyor bide magnezyum eksiligindende olur
Mineyasar Neslyy şuan bende öyleyim sertleşme oluyor akşam sabah kalkınca düzeliyorum mide boşken iyi dolmaya başladığında karın sertleşiyor belim ağrıyor şafak 70
Neslyy Ummi doktorum normal dedi ama bu kadar sık olması beni korkutuyor. Zaten serklajlıyım ve daha cok erken Allah korusun😔 bayağıdır içmiyordum magnezyum bu akşam içtim inşallah düzelir 🙏🏻