Yigitefemom Annebebek_33 17+3 den selamlar bizimde miğde bulantıları devam ediyor halen cinsiyetimiz kesinlesmedi bir türlü kızlar sizin durumlar nasıl cinsiyet kesinleşti mi bizim detaylıya kaldı cinsiyet meselesi
kkadereraslan Annebebek_33 17+1 den bildiriyorum. çok şükür bulantılarım bayağı azaldı. Sabahları yine azda olsa bulantım oluyor ama eskiye nazaran çok iyiyim diyebilirim. Cinsiyetimizi öğrendik.
Annebebek_33 Bende de oldu geçen mide problemi üşümeye falan gelmiyor hiç, arada bir de hormonlar psikolojiyi etkiliyor falan😅
Annebebek_33 3kuzuAnnesiyim benim de var ya özellikle sabah kalktığımda falan çok oluyor yürürken ağrıyor
Vehim Benim de bugün midem bulandı. 17+1 ama çok okudum bugün o etkilemiş olabilir. Bayadır yoktu bulantım
Annebebek_33 Gmz5560 bana da en başta erkek dedi sonra yine yüzde 99 sonra yüzde yüz erkek dedi değişmez herhalde bundan sonra🙃