Slm kızlar
Bugün devlet hastanesinde detaylı ultrasona girdim herşey normal çıktı ama bebeğim pozisyonunu değiştirmedigi için kalbini inceleyemedi yürüyüp tekrar geldm baktı gene pozisyonunu degiştirmedi.Tekrar randevu alıp gitmem gerekiyomuş zaten zar zor bulmuştum
randevuyu bu şekil başına gelen varmı