Dilek-92 canim ben de oyleydim su an 38deyim hala oluyo ama ilaci biraktim tabiki. Bitki cayi icme bence bi de doktorunla konus en basa cikamadigin zamanda psikiyatriye yonlendirir ilac alirsin bana doktor oyle demisti, ilac alabilcegini bilmek bile rahatlatiyo insani bi guven sagliyo. En onemli sey tabi ki seni o carpintilara surukleyen seyleri dusunmemek kafada kurmamak baska seylere odaklanabilmek