mysweetbabyy bugun bunun yuzunden hastanedeydim doktorum carpinti hamilelikte normal ama seninki fazla yuksek nabzin dedi kardiyolojiye yolladi benim nabzim devamli 150/160 falandı 110 a kadar normal diyorlarmış sonra baktılar benim kan ilacı kullanmama ragmen kansizligim çok fazlaydı hemen kan serumu taktilar 2 doz sonra düştü nabzim 15 gün sonra tekrar takalım dediler anemide nabzi çok etkiliyor kansizligin varmi çok canım