Prenses34_annesi mysweetbabyy tabi canım sızıntı şeklinde bile olsa anlarsın idrarı tutabilirsin ama onu tutamazsın kesinlikle 🥰
walkimdet mysweetbabyy valla nişan su vs ben nasıl anlarım bilmiyorum akıntım fazla öncesinde fitil kullandım geçti yine başladı enfeksiyon yok herhalde artık geldi gelecek geldiğinde anlamam diye korkuyorum
mysweetbabyy Prenses34_annesi ya şöyle benim özellikle geceleri camasrim nemli oliyor bakınca değilde dokununca boyle nemli terliyorum mu acaba yoksa Allah korusun başka bisey mi diye tedirgin oluyorum bazen gündüzleri de uzun oturunca yine aynı oliyor
Prenses34_annesi mysweetbabyy terliyor olabilirsin canım benim de ilk gebeliğim bir bilgim yok ama şu olsa anlarsın diye düşünüyorum 🥰
mysweetbabyy Kucuk_melegim bide mesela o bölgeyi kuruluyorum vajinanin içi ıslak ıslak inşallah normaldir
Kucuk_melegim mysweetbabyy benmkide oyle kac defa su mu diye baktirdim değil su olsa yarim bardak kadar yada durmayan damla damla kilodun islanir benimki sadece nemli silince islaklik oluyor
Mrvbnbg2208 mysweetbabyy bende de öyle canım hatta ben korktum bi test varmış amnisure onu yaptırdım sudur diye ama çıkmadı
mysweetbabyy Kucuk_melegim ay evet benimxe öyle silince islaklik oliyor hatta vajinanin biraz içine soktum peçeteye nemli nemli içi inşallah 37 sag salim geliriz
Kucuk_melegim mysweetbabyy ayni canim korkma normal bazen enfeksiyondan da oluyor bi baktir bende 38+1
Patricia Benimde çok akıntım başladı nişan mı acaba diye koşuyorum tuvalete ger seferinde. Nasıl ayırt edeceğiz nişanla akıntıyı anlamadım. Oğlanında gelmeye niyeti yok😮💨 yoruldum artık🫣
mysweetbabyy Mrvbnbg2208 ay oğlumda onu çok yaptırdım inşallah bunda gerek olmaz hiç kuru kalmıyor içerisi
Mrvbnbg2208 mysweetbabyy bende bi kere yaptırdım artık pes ettim demek ki su değil bi de eczaneler de turnusol ped diye bir şey varmış tam olarak bilmiyorum nasıl bir şey ama oda su gelirse rengi mi dönüyormus ne oluyormuş anliyormussun ben bir daha suphelenirsem ondan alacağın