symozdag Merve_02_02 23 olduk ama bende sürekli halsizlik ve uyuma isteği var, bugün de yemekten sonra aşırı uyku çöktü şeker mi var diye düşünmedim değil
Zeyas Halsizlik baş ağrısı ne yesem dokunuyor sanki tansiyonmu yükseliyor şeker mi anlamadım hastaneye gitmeyi düşünüyorum
babysevgi Zeyas bnmde 22. Haftam dolmak üzere akşamları yemek yiyemiyorum direk dokunuyor anlamadm midem hep kötü halsizim
ddilaraas Haftadayım bende ultrasonda 1 hafta ilerdeyım bende cok uyku halındeyım aksamlark midem bı kötüleşiyo sankı baştakı aylara tekrar donmus gibiyim geccek mı acba
Canisi50 21+2 ama bir hafta ilerde halsizlik baş ağrısı tansiyon yüksekliği bazı yiyeceklerin halen kötü kokmasii😥