Güneş tıpta 600 e yaptırdım bende yaşlı bi amca geldi pek umudum yoktu ama 😂 önce kendi baktı bir süre bana göstermedi hiç bişey ben sürekli sordum dur kızım anlatcam sanada dedi bekledim o notlar aldı herşey normal dedi cinsiyeti bilmiyorduk onu söyledi şurası kolu bacağı böbreği diye anlattı. Yüzünü göstermeye çalıştı tek pişman olduğum o oldu kendine göre beş foto çekmiş çıkarmış hiç beğenmedim yamuk çıkmıştı yüzü şimdi gitsem fotoyu çıkarmadan bi kaç tane çeker misiniz bi bakıyım ona göre çıkarın derdim. Ama geri kalan zamanda memnundum ben 20 dk falan sürdü diye hatırlıyorum