Ebru-2121 glnrmom doktorunu ara canım ya da kontrolde yanına git sonucunu söylesin. Benimde e nabıza düşmüştü ama anlaşılmıyor o şekil
arirangg glnrmom Kan sonuçları e nabıza düşüyor ama asıl önemli olan grafik. Grafik de hastaneden alınıyor. Benimki 1 haftaya çıkmıştı
ozley glnrmom zaten kan sonuçları çıktığında sonuç çıkmış oluyor canım. Sadece o risk grafiği doktora düşüyor. Biz göremiyoruz.
glnrmom ozley kan sonucu ertesi gün çıktı diğeri hemen çıkar mı bir iki haftaya çıkar dendi ama tam gün söylenmedi yarın bir hafta doluyor
glnrmom Ebru-2121 normalde özele gidiyorum ama bunu devlette yaptırdım bu yüzden arama şansım yok maalesef 🥺
ozley glnrmom ben özelde yaptırmıştım. Devlette yaptıranlardan yazan olur belki. Bence çıkmıştır ama.