Kızlar merhaba dün doktorum bebek bir hafta geriden geliyor dedi 33 hafta 2 kg şuan dekavit yaZdı. D vitaminine devam et dedi neden az kilo almış ne yemem gerekiyor dedim aslında düzenli besleniyorum muz süt yoğurt yumurta kaşar peyniri bebeğe kilo aldıracak şeyler de yiyorum ama almamış vitamin takviyesi yapıcaz işte dedi bunları kullan bir hafta sonra gel bakalım dedi dekavit bebeğe kilo aldırıyor mu ki bilgisi olan var mı