Kızlar özür dilerim öncelikle herkes hakkını helal etsin az önce lavaboya gittim dün beri hiç akıntım falan yoktu bi anda bişey düşer gibi oldu baktım böyle balgam gibi sümüksü birşey topak şeklinde çay kaşığı kadar falan var dün geceden beride sürekli adet sancısı gibi sancım var bebekte sürekli top gibi duruyor acaba doğum yakın mı böyle bir durum yaşayan var mı 36+0 haftadayım sata göre ultrasona göre 37+0