Myhoney bende 17+2 im
Kalça ağrıma bide vajina ağrısı ve batması eklendi
Dün bAşladı bugun korktm dr a gittim. Normal dedi.
2 sinde randevum var . Söylicem
Sana ilaç bişe verdimi
Ben progestan ve multivitamin kullanıorm bir tek gebeliğin başından beri