ElifKarata Beni aydınlattınız sağolun 🤗🤗 Dün benim sancım 70 çıktı ama açılmam hiç yokmuş genede Doğuma alacaklardı yada eve gidin sancılarınızın düzenli gelmesini bekleyin dediler söylediğiniz gibi onlar düzene girince açılma gerçekleşiyor ben eve gelmek istedim biraz daha bekliyim dedim sizce ne zamanı bulur açılmamın olması çok uzun sürermi 38+6 haftalığım çok merak ediyorum şu sancılar ne zaman düzene girecek diye çok ağrıyor girdimi ama düzensiz