Cansel2017 38+5teyim bende. Bugün kontrolüm vardı, suyum 36.haftadan beri az, ve bugün daha da azaldığını, nst’ye bakalım bir sorun varsa bugün doğuma alırız dedi doktorum. Bir sorun çıkmadı. Perşembe yine çağırdı. Perşembe de nstde veya suyunda bir sıkıntı olmazsa pazartesi kesin doğuma alırız dedi.