QBuse1123 7 haftalik gebeyim az önce damla şeklinde kanamam oldu pembe bembe 5 6 damla kadar vardı neden olduğunu bilen var mı. Başına gelen var mı?
ozley QBuse1123 hemen doktora gitmelisiniz. Benim de 8. Haftamda olmuştu. Progestana başlatıyorlar rahim duvarını sağlamlaştırmak için.
mother2 QBuse1123 bu hafta da benim de oldu canim proluton depot diye igne verdi vuruldum bi prrogestan hap verdi iki defa verdi kullaniyorum kesildi
Humam Benimde öyleydi hemen hastaneye gittim ama benim kese vardı bebek gorunmemisti daha o yüzden uzan dedi birsey vermedi ilaç yazmadı yani
Simayla QBuse1123 bende de oldu doktora söyle progestan verdi bana 7. Haftadan beri kullanıyorum şuan 9 haftaya girdik kesildi kanmam inşallah sanada iyi gelir
ozley QBuse1123 onu kullanırken kanaması devam edenleri okumuştum. Kanamanız artarsa yine de ihmal etmeyin. Yanına ek iğnesini de veriyorlar fazla olunca.
QBuse1123 ozley arkadaşımın düşük tehlikesi vardı progestan +iğne kullandı 3 ay şuan birsey yok şükür 6 aylık gebe
arzumucahit69 Benimde ayni sekilde oldu fitil olarak progestan kullandim 2 3 hafta boyunca iliski ye girmememi soyledi oyle yaptim Bende cok sukur ondan sonra hic birsey olmadi icini ferah tut birsey olmaz allahin izniyle ☺️
ozley QBuse1123 inşallah sizinki de geçer en kısa zamanda. Benim doktorum özellikle artıp artmadığı konusunda takip etmemi söylemişti. Bende ilk fitil sonra iğne kullandım ve bitti.
ozley QBuse1123 hastanede iğne yapabilirler en azından. Kanama çoğunlukla yaşanıyor gebelerde içinizi ferah tutun geçecektir elbet. İnşallah tez zamanda geçsin.