Jaleisik Kızlar bugün aşılama gününü saymazsak 11.gun dayanamadım evde ovulasyon testi vardı yaptım böyle çıktı sizce varmidir ya
Nurkcy Jaleisik Bende aşılamanın 12. Günü normal test yapmıştım çok çok silik çıkmıştı.. kan verdim sonra pozitif ti..
Deletedmom_85 Jaleisik çoook koyu olmalı canım ne desek boş. Gebelik testi yap 2-3 güne gönlünce olsun ☺️
Lazistan Yarın sabah direk kan ver özele gidip 2 saate çıkıyor zaten çıkan değere göre yorumlamasını yaparız hayırlı haberlerle gel inşAllah