Ariferhan 6 hafta 2 günlük hamileyim bugün ilk defa kalp atışlarını duyduk biraz cılızdı doktor normal dedi. Açlık şekerim biraz yüksek çıktı düşürmem için ne yapmam gerekiyor?
Selisce Ariferhan şekeriniz erken yükselmeye başlamış dikkat edin diyet yapın eğer riskli bir gebeliğiniz yoksa 30 dk yürüyüş çok iyi şeker düşürüyor
Habibeeee Benim 78 çıktı doktorum sınırda şekerin kilo almamaya çalış insülin başlamayalım dedi 🤷🏼♀️
Habibeeee Ruhsuz bende anlamadım inanki 87 ile hamile kaldım diğer kontrolde 90.5 olmuşum insülin başlarız kilo alma dedi iğneden korkuma 87 kg geri düştüm diyet yaptım