kardelenimm bendede vardi canm bir ay kadr iltihap kurtucu yani antibiyotik kullandm ve gecti diye sevndm 1 ay surmeden bir daha ayni durum oldu
Cerrahi islem almadan duzelmiyor malesef
Bende 3 aylik hameleyken tırnak batmasi ameliyati oldum antibiyotik de kullandim
Kul islemi diye bisey var acayip can yakiyor onuda yaptırdm kac kere
Ama ne fayda cerrahi islemi oldum 15 gun icinde iyilesti 15 gun sonunda dikislerim alindi
Ve artk hic birseyim yok doktor artk bu parmakda tirnak batmasi olmasi imkansiz diger parmagin icinde dikktli ol dedi