Kupeli21 Canım ben uyuz olduğumu bilmiyordum o sıra eşimin köyüne gittim kaşıntıları orada daha çok arttı ben alerji oldum sandım 1 ay ben köyde bu illeti çektim eşim görevdeydi kimse yoktu hastaneye getirecek o şekilde 1 ay sürdü geceleri uyku edemez oldum eşim izine gelince evimize döndük hemen doktora gittim uyuz salgını olduğunu söyledi karışım ilaç verdi 3 gün boyunca üst üste boyundan aşağıya her bölgeye gelecek şekilde uyguladım 4. Gün yıkandım onun dışında kaşınan yerlerim sirke ve çay ağacı yağı kullandım duşta ise kükürt sabunu ve yine aynı şekilde çay ağacağı sabunu kullandım.
Araba , ev dahil hergün çamaşır suyuyla ve sirkeyle paspas ettim yıkanmayan eşyaları çöp poşetine koydum ağzı kapalı şekilde 1 hafta beklettim hergün çarşaf değiştirdim 60 ve 90 derecede her şeyi yıkattırdım.
Eşimede koruyucu losyon kullandık çok şükür ona geçmedi bu şekilde 1 haftada kurtuldum