Selim_Alparslan Doktorum 20-24 hafta arası yaptırabilirsin dedi . 20+3 haftada aldım randevuyu sizce daha ileriye mi alsam ?
deletedmom893 Canım bende 20+4 üm Çarşamba gününe aldım randevu en son kontorolümden arası. Biraz açık olsun bebeğe yeni gördük demişti onun dışında bu haftalar arasında istediğinde yaptırabilirsin demişti
Selim_Alparslan Msalbyrk banada 22-23 arası daha mantıklı geldi ama bakalım bulabilirsem ileri tarihe alacağım canım