Ben beko kullanıyorum sorunda yaşamadım. Hatta ilçede yaşıyoruz ve kaldığımız evde kuyu suyu kullanılıyordu çamaşır makinesi zorlandı ama yine de bozulmadı tamirci çagırdık hep taşlar tıkanmış falan. Yine de bişey olmadı. Bulaşık makineside buz dolabı da iyi. Yani biz tesadüfen beko aldık normalde bosh düşünüyodum ama pişman etmedi şükür.