Anne980 36 haftalık gebeyim karnım çok sık sertleşiyor bebeğin hareketinden çok sertleşmelerim oluyor. Sizde durumlar nasıl?
Babyy07 Anne980 benimde aynı nst ye bağlandım bu gun tekrar ordada aynı sekilde sertlesiyor ama doktorum normal nst diyor
Cansel2017 Anne980 normal canm benimde öyle oluyor 38+5 im özellikle geceleri uyuyamiyom sertlesince direk lavaboya kalkma isteği oluyo yeri daraldigi için öyle sanırım
ParildayanYildiz Anne980 36+2yiz benimde çok oluyor resmen hareket edemiyorum o anda donup kalıyorum baskıdan
Babyy07 Anne980 cok kasilmam oluyodu benim dediginiz gibi sertlesmemde 27.haftada başladı ilk o gun girdim o gunden beri giriyorum nstye
Babyy07 Tubazeynepalin progestan kullandim 30.haftaya kadar şuan iyiyiz ,tek problem hâlâ kafa yukarda donmemis olması iki haftaya döner dedi onuda doktorumuz bakalım 35+5olduk