Benim bildiğim 40i çıktığı gün banyo yaptırılıyor suyuna biraz tuz katıp eritip o suyu döküyorlar sonra da artk 5 10 dk ne kadarsa bilmiyorum normal suyla durulayıp çıkarıyorlar die biliyorum. Çok fazla tuz katmak yada fazla bekletmek illaki zarar verir sonuçta bebeğin derisi bizimki gibi değil. Bir de şöyle durum var abim bu şekilde tuzlanmış ne kadar terlerse terlesin kokmaz ama ben biraz terleyim koltuk altım kokmaya baslar. Duşa girip bi deodorant işi görüyor neticede. Bilemedim 💁♀️