Hanımlar merhaba bebek tuzlama konusu hakkında ne düşünüyorsunuz ne kadar doğru buluyorsunuz ? Ben pek doğru bulamıyorum yani arafta kalıyorum biz hepimiz tuzlanmışız evet birşey olmamış ama tehlikeleri de çok fazla annem eşim kayınvalidem herkes tuzlanması gerektiğini söylüyorlar sizler ne yapmayı düşünüyorsunuz sizce doğrusu nedir