melekkalp227
Sanal_koala00
Laika
Kesinlikle külotlu tercih edin.
Ben 1 ay 12 gün önce doğum yaptım 5 gün sonra banyo yaptım ve taytım vardı fitillilerden bi iki gün kullandım Oda sıkıyordu diye sonra daha iyi olunca külotlu korseye geçtim çok memnun kaldım çünkü külotlu olduğu için dikişi alttan doğru desteklediği için ağrıyı bile azaltıyordu çünkü sarkmamasını engelliyordu sabit olunca daha az acıyordu. Tavsiyem bu çok çok dar olmasın mesela ben 88 kiloydum XL aldım tabi doğumdan sonra 10 kilo verdim o yüzden XL aldm ama karnım toplandıkça o bol gelmeye başladı bitane daha aldım M/L olandan. Mecbur iki tane gerekiyor belli aralıkla . Benim tecrübem bu kızlar.