Hanımlar selamlar benım son bır kac aydır yumurtlama erken oluyor. Dongumun 11.gununde pık gordum.25 gunluk bı perıyot olusmus oldu. Yumurtlama dan sonra 10.gun testım pozıtıf cıktı. Son adet tarıhımı gırdıgımde 2+5 dıyordu bugun itibari ıle 3+3 gozukuyor dongumun kısa olmasından kaynaklı ben doktor vs düşünüyorum sımdı nasıl baz alacagım . Dongum 28-29 gunde olmus olsaydı bugun 4+1 4+2 falan olacaktı yanı, anlatabıldım umarım erken dollenme yasayanlar yada fıkrı olanlar yazarsa sevınırım. Beklenen adet tarıhım 2 şubat