Hulyagngr bendede doktorum 15 haftalıkken cinsiyetini söyledi fakat 20 haftalık olana kadar bekle daha demişti çünkü erkekle kız birbirlerine benzerler o yüzden yanılma payı olabilir demişti. Bende ama 15 haftalıkken söylediği cinsiyeti kaldı. Oğlum olacak inşallah şuan 27 haftalığız. Sende ne söylediler cinsiyet olarak?