elanur-1125 Bende 38+2 deyim gün üçünde 3 5 defa oluyor 1 yada 2 dakika sürüyor bunlar sancı belirtileri diyorlar doktorum da normal demişti
Aysenurozs elanur-1125 vallahi kimi sancı diyor kimi normal diyor bende bilmiyorum artık 30. Haftadan beri oluyor ama hafta büyüdükçe arttı sanki
Aysenurozs Svrisnm inşallah normaldir ya ağrı eşlik ederse sorun diyorlar genelde ama bende bilmiyorum psikolojim bozuldu artık buna takılmaktan
Aysenurozs EmineDefneGokce o zaman herkes yaşıyor bu durumu ya ben doğum olur sancı olur anlamam diye korkuyorum
yldzkbra46 Aysenurozs 3 şubatta tam 39. Haftaya giriyoruz bizde aynı öyle gün verdi. Bide gerildik günümüz belli oldu ya onunda korkusu var bi sürü duyguyu aynı anda yaşıyoruz. Allah yardımcımız olsun. Kaç kilo oldu bebiş
Aysenurozs yldzkbra46 37 de gittiğimde 3060 gramdı cumartesi kontrol var 38 olacağız inşallah bakalım ne kadar oldu vallahi korku heyecan her şey karışık. İlk bebek hem doğum korkusu hem sonrasında bakabilecek miyim toparlanabilecek miyim korkusu karmakarışık yani sürekli ağlayasım var 🥰sizin bebiş kaç kilo oldu
Zeynep117 Aysenurozs 32. Haftadan beri yaşıyorum bende, 36+2 oldum hala devam ediyor hatta sıklığı arttı, rahim kendini doğuma hazırlıyor dedi doktorum, oğluşumun henüz doğum pozisyonu almaması dışında herşey yolunda 😂
Aysenurozs Zeynep117 vallahi bana da hep öyle diyor ama sertleşme sayısı arttıkça bana da gelmeye başlıyorlar bişey mi oluyor acaba diye 🙈
yldzkbra46 Aysenurozs bende 38 de gittim kontrole 3490 dedi. 39 da da alırız artık ideal kiloya ulaştı dedi. Artık bebek çok daha hızlı kilo alıyor 3 ü geçsin de risk yok demişlerdi şükür 3 ü de geçtik
ezghsn Aysenurozs aynı durumu yaşıyorum 37+4 üm bugün akşam sürekli sertleşip aşırı da hareketliydi artık baskı yapmaya da başladı arada kramp gibi bacaklarımın arasına ağrı giriyor bekliyoruz 🙂
Aysenurozs HBinici mesela bebek hareket ediyor sonra bir anda durup sertleşiyor 10-15 saniye sonra yeniden başlıyor hareket etmeye