papatyakokusu Arkadaşlar merhaba hamilelikte reflü ve mide ağrım var sırtımada vuruyor şuan ve çok şiddetli.Fikirlerinize ihtiyacım var daha önce yaşayan var mı bu durumu.
Catmommy papatyakokusu merhaba gaviscon şurup kullanabilirsiniz hamilelikte sakıncası yok. Doktor bana da reçete etti.
TTtutku papatyakokusu soda içmen lazım geğirerek gazı çıkartırsan ağrı gider gaviscon derler o mide yanması için seninki mide asidi gaviscon tam tersi bastırıyor geğirmeye çalış
papatyakokusu Teşekkürler arkadaşlar kadın doğum acile gittim Rennie verdi teretdüd ettim doktora sordum ağrı kesici paroldan daha güvenli dedi bakalım
Yigitefemom papatyakokusu onun bir sakıncası yok banada verdi kullanıyorum bir sıkıntı olmaz merak etmeyin kadın doğum doktoru yazdı bana
Astperi Bende de aynı rahatsızlık var gaviskon içmeye başladım bogazıma acı acı tat geliyor baya rahatsız edici 😞